Joulu on sitte lusittu tältä vuodelta. Emäntä on ihan masis, se ilmeisesti haluais, että olis joulu ainainen. Muaki kiältämättä masentaa, että se menee jo huamenna töihin ja mä joudun oleen taas yksin =( No, jouluna oli ainaski hauskaa! Mummulassa on aina mukavaa, sain kinkkua ja maksalootaa ja anto mummi mulle kaikkee muutaki hyvää, ku emäntä ei nähny.. Vieraita kävi, sunnuntaina mua ihasteli ainaki 9 ihmistä ja emäntä oli tosi ylpee, ku mä en ees yhtään riehunu, ku vieraita ramppas sisään. Ei tällä mahalla paljo jaksanu hypellä..

Tänään tultiin sit kotio. Ja heti kohta oli taas väkeä oven takana. Emännän kummipojan perhe tuli käymään. Emäntä vähä pelkäs taas, miten mä lasten kans tuun juttuun, mut se epäilee mua aina ihan ihme asioista. Mä ja lapset, me ymmärretään nääs toisiamme. Ainaki enimmäkseen.

Sitä mä en tajunnu, miks Veeti (emännän kummipoika) ja Topi (kuvassa olla) halus leikkiä suljetun oven takana vierashuoneessa? Mä olin ihan että, MITÄ, multa suljetaan ovi?? Ja ne oli viä tosi kovia poikia, ku mä livahdin ovesta sinne leikkiin mukaan, ni Veeti vaan osotti mulle ovee ja sano: "Mimmi-koira pois". Pakkohan mun oli sitä totella. Emäntä oli tyytyväine, ku uskoin niin piäniä ihmisiä. 

1160018.jpg 

Mitä täältä löytyykään?

1160025.jpg 

Tän joulun mieluisin lahja, tassukuviodummy.

1160030.jpg 

Mä ja OSA mun joululahjoista.. Sain ties monennenko käärmeen, tähtityyynyn, kumisen "nappulaufon", vetolelun...

1160031.jpg

Mä ja Topi pöydän alla. Yritän tulkita, mitä Topi oikein tarkoittaa.