Jo ny on kumma, että meikäläisen ploki on vallattu ton nappulan jutuille ja äipän hölmöille jorinoille Mää oon NIIN täynnä tota nappulaa, että päätin tänä aamuna sanoo sille pari valittua sanaa. Eikö äippä siittä suuttunu MULLE, vaikka se on kehottanu monen monta kertaa meikää pönkittään kuningatarasemaa tässä huushollissa. No, kyä toi nöösi ihan ookoo on sillon, ku se pysyy omissa oloissan eikä tuu meikän kimppuun riakkuun. Eikä viä meikän leluja. Eikä luita.

Hei, miks tota kuvaa ei rajattu??!!

Asiaa

Muutenki mulla on ollu vähä tylsää, ku äippä on nii paljo käyny tota nöösiä opettamas. Ja sallikaa mun sanoo, että ihan TURHAA Toi ei opi kyä yhtään mitään, hyvä ku viä on sisäsiistikää, edes osaa päivästä. Järkyttävää.

Ja mikä kaikkein järkyttävintä, se nukkuu MUN äipän viäressä. Meikä onkin alottanu rotestin eli mää nukun naulakon alla eteisessä. Käyn kyä pitkin yätä tarkistamas, onko toi viä sänkys, mutta ei se viä oo siittä mihkä hävinny. Äippä on vähä pahoillaa tästä mun rotestista, mutta sille ei ny voi mitää. Ton nöösin olis aika löytää paikkansa siä lattian raos, missä sen kuuluski olla

No, om mulla silti viä joskus kivaaki. Äippä ottaa mut joskus ajelee autolla ihan herroiks sen kanssa ja sitte me käyrää kahrestaa lenkeillä ja naisten saunassa Ja supsutellaa naisten juttuja, joita toi kloppi ei tajua ollenka. Ja täytyy mun tähä loppuu myäntää seki, että joskus HARVON ton nöösin kans on iha kivaki riahua...