Mä oon Martti. Ulvomäen Enzo Jr noin niinku virallisesti, Mara joskus myäs. Toi Mimmi ei huamannu, ni mä pyysin emäntää vähä kirjottaan tänne munki juttuja. Tätä tuskin tapahtuu kovin usein...

Mä oon viä ihan piäni ja asunu vasta kolme päivää täällä uures korissa emännän ja isosisko Mimpsun kans. Täälä on ihan kivaa, vaikka mun on kyä ollu ikävä mun siskoja ja veljee. Onneks eilen tohon naapuriin muutti mun ottoveli Konna, jonka kans me ollaan jo pari kertaa oltu leikkimäs  

Toi isosisko olis tosi kiva leikkikaveri, ainaski mä luulen niin. Se on tosi iso ja viisaan näkönen. Mutta se ei taira oikeen tykätä musta viälä, mitä mä en kyä voi uskoa. Niimpä mä teen semmottia komeita kamikatseloikkia sitä kohti ja murisen tosi kovasti, eikä se siltikä lämpiä Sitte se yleensä sanoo mulle vähä pahasti ja mä jourun ihan ryämiin sen eres. Enkä pääse leikkiin. Mut ei se mua paljo hetkauta, mä en helposta luavuta

Pääsin jo sentäs sen kans ottaan päikkärit samas petis, ku siinä on tilaa ihan kivasti meille molemmille.

Muuten mää nukun emännän kans lattialla, se häkkihomma oli ihan typerä irea alunperinki. Mitenne ees kuvitteli, että tämmönen piäni ressukka vois nukkua telkien takana, ku toiset saa olla miten haluuvat Ny mää nukun yällä ihan kivasti, ku saan nukkuu emännän viäres. Mimpsu sen sijaan on olevinaan ja nukkuu yksin korkeella sängyllä. Mut mä luulen, ettei se kauaa jaksa esittää vaikeesti tavoteltavaa kaveria

Paljo oon kokenu uutta ja ihmeellistä. Emäntä oli esimerkiks poijes kotoo ja mää olin sen aikaa kylppäris ja Mimpsu sai olla ihan missä vaan paitsi kylppäris. Ei siinä sit muu auttanu ku maata omas kopassa siä kyppärissä ja ootella, koska emäntä tulee kotio. Ei se onneks kavvaa ollu poijes. Sitte me käytii vähä ajelemas semmottella hurisevalla vehkeellä, mikä on kai nimeltänsä auto. Mimmi tykkää kuulemma autoilusta, mutta mä en kyä oikeen tykänny, ku jouruin sinne peräloosteriin ja viä kauheen isoon poksiin. Huusin niin kovaa ku osasin, mut ei se mitää auttanu. Joten olin sitte lopulta ihan hiljaa. Monemmoista ihmeellistä on jo tosiaan koettu, mut en jaksa kertoo enempää, sillä alko nukuttaa.