Pitkästä aikaa määki pääsen äänee, MÄÄ, jonka juttu tää ploki alunperinki on ollu Tosi häpee, että äippä on kirjotellu tänne itte monta kertaa ja antanu ton nappulanki runoilla tänne jotain lapsellisuuksia ja MÄÄ oon joutunu vaan oleen hiljaa... Tai no, ei me ton nappulan kans olla kyä muuten hiljaa... Se on oikeesti aika kivaa painiseuraa Ja me painitaanko aika paljo. Joka päivä. Monta kertaa. Mää tykkään erityisesti maata selälläni sohvalla, ja antaa nappulan kuvitella, että se on iso ja mahtava Mut se on tiätty vaan näytelmää, oikeestihan mää oon tän huushollin valtiatar

Toi nappula on liikkunu aika paljo MUN kavereitten kans. Taas oltiin yks päivä Eetun ja Tarmon kans mettäs. Meitin marssijärjestys on seuraava: saaliina on Tarmo, jonka perässä metsästän MÄÄ ja sitte toi nappula koittaa saara meitit kiinni - siinä useimmitenkä onnistumatta

Eetu, mun pestis, ei jostain syystä kestä tätä meitin touhua ja se toimiiki yleensä poliisina. Ikinä se ei oo MULLE niin rumia puhunu ku nyt ton nappulan mukanaollessa. Mut ei se oo tosissaa, kyä mää sen tiärän

Silti äipät puhu jotai, että me tairetaa tehrä seuraavaks lenkkiä sillai parittain, et määki saan viättää laatuaikaa MUN kavereitten kans ILMAN tota nappulaa

Tänää oliki sitte meitin molempien sukutapaamine. Mää näin PIIITKÄSTÄ aikaa mun molemmat siskot: Sofin ja Ronjan. Joukosta puuttu tietysti kaikista rakkain eli Lalli , Figo-veikkakaan ei ollu päässy paikalle. Nappulan siskot Ruu ja Esteri sekä veikka Mauri oli kans paikalla. Ja arvakkaa mitä: äipällä oli kamera taskussa, mutta EI YHTÄÄN kuvaa meitistä sisarusten kanssa Eikä siittäkä, ku me päästiin loistaan makkaransyäntikisassa! Mää pääsin vähä niinku takavasurilta loppukilpailuu, ku sukulaisplikka Vappu lähti kesken kisan kotio. Pääsin siis kolmen parhaan makkaransyäjän joukkooon Ja nappulaki tais olla sarjassaan neljäs. JEE

Ehtoolla me lährettiin taas koko sakilla reissuu ja pitkästä aikaa liitohallille Siä mää sain juasta äipän kans hyppyjä, läpi, kiipee, kepit ja tosi lujaa, hianoo! Lopuks nappulaki meni keppejä, jois oli verkkohärdellit ja pikkasen kaarella olevaa putkee ja hyppyjä ilman rimoja. Siinäki on kai potentiaalia. Hohhoijaa.