Tänää äippä hysterisoitu meirän lyhkösellä pissakävelyllä, ku meikä vähä jäykisteli keske matkan ja kattelin peräpäätäni. Ei mulla kovin häävi olokaa ollu, mut se meni nopsaan ohi ja me päästii kotio. Kotona äippä tarkkaili mua ku hyeena ja lopulta se heivas mut poksii ja me lährettii tutulle eläinräätälitätille.

Noloo tunnustaa, mut kai se käynti oli iha aiheellista. Se täti meinaa puristi mun peräpäästä semmoset hajut, et meinasin pyärtyy nolostuksesta. Mun peräkanaalit oli kai melko täys ja räätäli ja äippä epäili, et mun jäykistely johtu siittä. Äippä vähä ihmetteli, mikä ne kanaalit ny oli tukkinu, ku enne mää tyhjäsin niitä ihan itte mm. sohvalle, matoille ja sylii... Se täti kuunteli lisäks mun syrämen ja tunnusteli jotku solmut ja selän ja venytteli jalat ja sano, et sem miälestä mää oon ihan ookoo peräpäätä lukuunottamatta. Saim myäs lentsupiikin niskaan, toivottavasti en ny sitte saa sitä lentsua, meinaa oon kuullu et niistä piikeistä voi sen saara.

Tällä kelillä ei oo muuta tekemistä ku makoilu. Pihalle mua ei saa.

2052989.jpg