Ei tullu näytelmästä trakeriaa tai komeriaa, vaan tuli passitus laihtarille! Mää kyä sanon, että on törkeetä touhua. Luannolline, terveennäköne, piänillä jenkkakahvoilla varustettu, ehta suamalaine luamunaine ei kelpaa! Pitäs olla joku anorektine nälkäkurki =( Tuamari oli kyä muuten ihan kiva, se kehu mua "neitikoiraks" ja sano mulla oleva "hianot hampaat" (arvostelun voit lukee täältä). Mää olin siis Erittäin Hyvä (ellen täydelline), mutta toi mun naisellisen kehoni arvostelu kyä vähä sapettaa. Varsinki, ku emäntä tais ottaa sen tosissaa ja puhu jotai kauheuksia meirän yhteisestä laihrutusprojektista. No, onneks mää pääsen taas pian mummin ja papan hellään hoitoon, jossa sanotaan piutpaut laihrutuskuureille.

Näytelmäs oli muuten ihan ookoo ja äippä oli tosi tyytyväine mun mallikkaasee käytöksee. Ei mua rähisyttäny yhtää ja tykkäsin kattella siinä vaan ihan rauhas, mitä ympärillä tapahtuu. Määhä oon viksu aikune jo. Ja näimmää mun siskontyttö Lulunki ja sen veikan, komeita pikkusia on siskotyttö pyäräyttäny.

1849042.jpg
Laihrutuspuheista järkyttyny luamutyttö.