Huhhuh, olipas taas viikonloppu! Emäntä toi tänne eilen jotain tätejä, joitten kanssa se on kuulemma opiskellu joskus viime vuasituhannella. Yks niistä kai vähä pelkää meitä koiria (?) ja sempä takia emäntä oli virittäny jonku ihme härvelin MUN pikkuhuaneen oviaukkoon. Se nääs aatteli, että se viaras voi sitte olla siä portin takana, jos se pelkää. Tai niin mää sen funktion tulkittin.

Mää en saanu mennä yälläkää sen viaraan viäreen, mut ei se mua haitannu, ku ne kaks muuta kyllä otti mut peittonsa alle. Ja itse asias, mää taisin vähä vähentää sen yhenki koirapelkoo, koska mää olen niin miälettömän ihana. Se ainaki sano, ettei se pelänny mua loppujen lopuks yhtään ja että mää olin tosi kiva koiraksi. No, määhän oonki melki ihminen. Sen tädit totes viimestään saunas, ku mää olin niitten kans ylälauteella... Eivät olleet ennen nähneet saunovaa koiraa, outoa..

Viaraitten kans piti valvoo aamuyähön, joten ymmärrätte varmaan, että mää oon ihan kualemanväsyny. Mää rakastan viaraita, mut täytyy sanoo, että emännöinti on loppujen lopuks aika rankkaa puuhaa piänelle koiralle.

1441171.jpg