1352690.jpg

Tällane ilmesty meille vähä ennen lomaa. Mää en saa leikkiä sillä yksin koskaan, mutta se on emännän taskussa lenkillä. Se kuvittelee, että tää on ny joku sen salanen ase ja että mää muka oon kiinnostuneempi tästä posusta ku ohikulkijoista. Noo, antaa sen kuvitella, kyllä totuus kohta sille taas valkenee..

Tosin täytyy sanoo, että on toi aika hämäävää. Mää nimittäin pääsin tässä lenkillä ihan tiätämättäni irti, ku mun uus hiano panta putos mun joutsenkaulasta. Juu: putos!. Mää jotain haistelin ja siinä mää sitte olin irti. Emäntä meinas saara hepslaakin, mutta jotenki se tajus vinkauttaa tota posua taskussa enkä mää ehtiny kissaa sanoo, ku olin jo takas kiinni. En kyllä tajunnu irti olevanikaa, vaikka metrin päässä oli sellane iso musta "kaveri". Vähä harmitti, sillä olisin kyllä sanonu sille pari valittua sanaa ihan lähietäisyyreltä, mutta toi posu sekotti mun pasmat. Aika hyvin keksitty emännältä.