Pääsen taas itte ääneen, ku emäntä viimeks varasti tän foorumin. Mää en kuulemma osais kirjoottaa noista koulutushommeleista. Olkoon sitte niin. Päätettiin muuten taas vaihtaa tää plokipohja, nää on enempi kai meirän sävyjä.

Sitte asiaa: emäntä on hurahtanu. Se osti tässä joku aika sitte kalliit valkoset töppöset ja köyttää mut ny useasti vyätärölleen AIVAN LIIAN LYHYEEN ärsyttävään remmiin. Ja mää en sillon saa haistella, vaan mun pitää juasta. No, saamansa pitää. Huamaan, ettei emäntä jaksa ihan mun tahdissa ja mun pitää siis vetää sitä. Viime viikolla mentiin mun oikeen äipän eli Ellin kanssa vetään meirän emäntiä, tehtiinki oikeen kunnon kiakka. Ja eilen mää juaksutin emäntää maalla, pappa oli pyärällä mukana. Eihän sitä tiä, jos emäntä olis sipannu ja sen olis pitäny jatkaa pyärällä.

Mummolassa tapahtu myäs jotain aivan ka-ma-laa. Emäntä nosti mut pöyrälle ja pappa piti kiinni, ku mut kynittiin! Koitin tehrä kaikkeni, että olisin saanu pitää tyylikkään hipahtavan frisöörini, mutta niin vaan mut kerittiin ja ny oon taas ihan surkeen näköne. Onneks se säästi mun preesnevit eikä saanu oikeen etujalkojenkaan välistä revittyä, vaikka yritys oli kyllä kova. Kehtas viä sanoo, että jatkaa urakkaa ja että kesäks mut vedetään viä tyynnimmi. Järkyttävää, voisko joku ilmottaa eläinsuajeluviranomasille?

1461394.jpg