Kiva viikolloppu on valitettavasti kohta ohitte Mulla on ollu seuraavallaisia tapahtumia:


Jäällä äipän kans palloleikkejä. Sain olla irti, ku äipällä oli näköyhteys pitkälle joka suuntaan ja se sai metsästettyä (??) mut tarpeen tullen


Lenkillä Tarmon (vas) ja Eetun (kesk) kanssa. Eetu on mun poikaystävä ja Tarmo pakollinen paha, joka kulkee aina Eetun kans. Toi mun ja Eetun välinen hajurako ei johru meistä kummastaka, äippä nyv vaan sattu tällään mut tohon kohtaan poseeraan enkä mää saanu siirtyä. Muuten mää tykkään mennä ihan Eetun kainalos lenkillä

Tänää sitte taas liirettiin. Äippä oli ottanu jonkun ihme hörhöjoogatsenmielialan eli se hengitteli syvään ja koitti olla raivostumatta, jos mää ny vähä kävin taas Veeraa moikkaamassa enkä tullu sen lua kutsuista hualimatta. Äippä harjotteli nääs miälenrauhaa, mikä on sille kyä tosi hyvä reeni No, Veeralle juttelun välillä mää vetäsin parinki laista rataa. Täs kuva ekasta rarasta.


Siinä oli aika paljo esteitä ja kaikemmoista kiamuraa. Meni vähä sähläilyks, mutta jotain hyvääki sentäs. Keinu oli aika helppo, vaikka sitä ei oltu paljoa harjoteltuka. Mut sen jälkee oli sikavaikee kiamura, joka oli melki kaikille muillekki hankala. Siä putkes oli jotain tosi kummaa ja ku se piti mennä "väärippäi", ni eihän siittä mitään tullu. Mää en menny sitä, en sitte kirveelläkää. Ja äippä huakaili sitä tsenhörhöilyä, mut ei karjunu mulle pahasti

Toka rata oli lyhkösempi ja helpompi.


Tällä kertaa kepeistä otettii pari verkkohärdelliä poijes siittä keskeltä. Äippä oli ihan köntys, se tallas mun varpille just kesken keppisuarituksen ja pilas mun esityksen. Mut me mentiin sit viä uusiks pariinki kertaan ja mää menin tosi hianosti
Tällä kertaa se putkika ei hämänny, vaikka se mentiin taas väärippäi. Kivaa oli kaikenkaikkiaa