Tuunausta, by äippä. Järkyttävää. Se on kyä valinnu ihan oikein, ettei oo koskaan pyrkinykkää millekkää taiteelliselle alalle. Ei oo suunittelijan vikaa.

1240167244_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Valkonen podi, jossa mää jourun yät nukkuun. Onneks siitä on melko kätevä ulostautua. Valitettavasti äippä herää yleensä heti, kummää olen kuarinu ton ihokkaan päältäni ja pukee sen takasi.

1240167202_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Häpäsyjen häpäsy. Nallekuvioinen paituli, jota mun ei onneks oo tarvinu pitää ku pari kertaa.

1240167279_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mummin kutoma poolo. Tää on tosin jo Autumn Collection 2007:aa, mutta äipän tuunauksen seurauksena siinä on tommonen lisälärpäke mahan alla. Tarkotuksena peittää eres jotenkin mun leikkaushaava (joka on muuten parantunu tosi kivasti ja kutiaa tosi kivasti myäs.)

Eli siis koko kokoelma on järkytys meikä-naturistille, joka ei miälellään pukeudu muuta luannon antamaan karvotukseen. Mutta jos suasikki on pakko valita, ni mää kyä tykkään pitää tota mummin kutomaa pooloa. On nääs ton operaation jälkeen viluttanu aika useesti ja toi poolo on sillon sisälläkin aikas kivan lämmin. Ja pihalla se saa ihailevia katseita, oon aika söpö se päällä.

A&I: mää en oo pitäny sitä pallokuasista pyjamaa, ku se ei oikeen mahru mulle. Mut katotaan, jos äippä pakottaa, ni otetaan teitä varten kuva musta se päällä.

Muuten mää voin ihan hyvin enkä oo onneks joutunu pitään sitä kauheeta kuuppaa päässä.