EDIT: kuvia lisätty. Kuvat: Eija Viitanen

Tänää oli kiva herätä, ku mun rakas Lalli-veikka tuli mua heti moikkaan Sitte me käytii aamukävelyllä ja sen jälkee me suaritettii kuluvvalvontaa viarashuaneen ikkunas. Ainaki Lempi me pongattii ja kerrottii se äipällekki Sitte äippä pisti meirät pokseihin ja autoo ja käytii ottaa joku tyyppi viä peräloosteriinki mukaa ja mentii sinne vinttariraralle, jossa mää josku nuaruures sain juasta semmosen karvaläpyskän peräs. Nytte siä oli vaa hirvee määrä erinäkösiä tyyppeja, mut onneks me mentii omiemme joukkoo. Siä oli ainaski Ossi ja Alma ja Riitta-täti.

Ja paljo muitaki, kuten tää siskonpoika Huli.

Äipälle tuli joku rejavuu, ku siä oli näytelmät menos ja tuamarina semmone Tarmo-setä, joka joskus vuanna yks ja kaks arvosteli mua samas paikas enkä mää sillon(ka) oikeen onnistunu hurmaan sitä. No, enpä sitte pystyny nykkää, hoo niinku hyvän iski meikälle ja nopsaan loppu meikäläisen esiintymine. Näinolle me oltiin koko mestas vähä niinku turhaa, sillä Riitta-täti ei sitte saanu viärä meirän sukua porukkanäytille, ku meistä kaks oli hoota ja kaks eehoota. Lalli oli eehoo , mut ilmeisesti Tarmo-setä tykkäski semmosista kuikeleista niinku Lalli. Mää oon kyä vähä hualissani, et saako se oikeesti kotonaan ruakaa, ku se on nii onnettoma laiha. Mut vaikka Tarmo-setän silmis mää olin "pönäkäs kunnos", ni äippä kyä sanoo, et mää oon laihtunu. Ei mikää ihme, ku pitää mua ihan onnettomalla ruualla

Ei ihan perinteinen poseerausasento

Mut vaikka Tarmo-setä ei mua korkeelle noteerannukka, ni äippä kehu mua kovasti. Sillä tällä kertaa mää liikuin kuulemma kehäs tosi hianosti.

Kukas dumpo se siä kehää kiärtää?

Eikä ne Tarmo-seränkää kommentit mitää huanoja ollu, lukekaa vaikka täältä. Äippää miällytti myäs kommentti mun ilosesta käytöksestä! Meikä sai kotona makkaraa ja se on tärkeintä