Tänää toi äippä herätti mut ihan umpisten unesta mökiltä ja kisko autoo. Mää kyä tiäsin, et tää on se tyhmä päivä, ku pitää taas raahautua näytelmii. Me haettii kyytii Tara emäntinee ja matka jatku. Mua tympi jo autos, mää en TOD nauti näistä reissuista, mut ei tainnu Taraka nauttia, se meinaa vinku ja ähisi pualet matkasta. Perillä oli vaan kuuma hiakkakenttä, mut onneks me päästii puitten katveesee ja äippä pystytti mun möksän sinne. Sain siis nukkua, ihanaa.

Mut valitettavasti ei unta kauaa piisannu, ku äippä laitto sen kuristusnyärin mun kaulaa ja lährettii kehän lairalle. Mää huamasin, et Ossi sai kauheesti onnitteluja ja vaaleenpunasen nauhan. Ja sit se sai viä sinivalkosen ruusukkeenki eli sitä SERTiä vaimitäseoli. Mää en tiä mitä se tarkottaa, mut se sai kuulemma sit viä jonku toisenvärisenki ruusukkee eli se pesi koko parsonisaki! Kettu Kuittas aika mahtavasti, onnee viä tätäki kautta meiltä molemmilta eli äipältäki Hymy

Noo, määki kävin siä kehäs hyvin nopsaa, sillä se roaatti-setä ei tykänny musta heti ensnäkemältäkää. Se katto vaan pöyrällä mun pehvaa ja sit äippä kisko mua pari kiakkaa siinä hiakalla ja se oli siinä. Mun ei siis tarttenu seisookaa, jee!! Arvostelun voit lukee täältä, se ei kai sitte ollu kauheen mairitteleva, vaikka se Tino-setä sanoki, et mää oon HYVÄ. Eikö se olekkaa Hyvä, hä? Äippä oli ainaski vähä ärsytetty, se ei nähtävästi kestä ritiikkiä. Meikä on vaa tyytyväine, en ehkä jouru enää näytelmii. Paitti kai Tampesterii Lalli-veikan kans ens kuus... Ja erkkarii... Ei toi äippä usko.

Täs meikästä kuva pöyrällä. En tod nauttinu.

1249824213_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Onneks pääsin loppumatkan oleen repsikkana, siitä mää tykkään.

1249823332_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja möksällä mää huamasin nää taas ärsytykset möksälaiturilla ja juaksin suinpäin perää. Vähän noloo, sillä tipuin laiturilta enkä päässy takas, vaan jäin roikkoon etujaloista siihe. Onneks äippä noukki mut ylös.

1249823289_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kesä jatkuu ja huamenna pääseen liiteleen, se on ihan mahtista noihin näytelmii verrattuna Cool