Emäntä kävi viikonloppuna pyärähtämässä jossain Akirodussa ja tuli siältä intoo piukeena takas. Se oli nähny mun iskän ja muitaki tuttuja ja tuntemattomia äkilitaamassa ja sai siitä kimmokkeen alkaa taas käyttää mua koekaniinina päähänpistoilleen. Eka se haki mun Lalli-veikan emännältä pujottelukepit ja piänen pussinpätkän lainaan ja sit se viritti ne meirän takanurmikolle.

Mää muistin heti, mistä oli kyse. Täähän oli se juttu, jossa emäntää saa komentaa ja lujaa! Ja repiä sen paitaa, jes! (Toim. huom. emäntä älysi kuitenkin pitää harjoitukset tosi lyhyinä, joten ylikuumenemista ei tapahtunut) Ja emännällä oli taskussa uus vetonarupalloki ja mää sain emännän kans leikkiä sillä aina, ku olin menny "hyppy" ja/tai "läpi" ja/tai "kekekeke". Oli superhauskaa! Läpi ja hyppy on mulle ihan piisofkeikkiä, mut ne kepit vähä risoo. Miks se eka pitää kiärtää tiätyltä pualelta? Miks ei voi ottaa kahta kerralla? Ja emäntä on toope eikä osaa näyttää ja sitä pitää komentaa ja sit sää törmäät helposti kepakkoon.

Mää muistan kyä hyvin, et mää olisin halunnu aikanaan jatkaa äkilitiä, mut emäntä oli se, joka meni puihin siinä hommassa. Mut on toi kotipihareeniki tosi kivaa ja ehkä emäntäki jotain oppii, ku harkataan vaan tos tutus ympäristös eikä missään ihmisten ilmoilla. Kiitos Lallin äipälle, et me saatiin noi esteet lainaan!

Enkä mää ihmisten ilmoille äkilitaamaan haluakkaan, jos siä on tämmöstä touhua ku siä Akirodussa viime pyhänä. Kattokaa ny tota!

1714414.jpg

Tää kuva on laitettu tänne ihan omin luvin, joten jos joku tunnistaa tästä ittensä ja haluaa kuvan pois, ni ilmottaa vaan.

1714407.jpg

Jaa läpi vai?