Yli viikko jo siittä, ku mun massu halkastiin. Haava on parantunu tosi kivasti ja harsimukset poistetaan ens maanantaina. Mää saan jo suht normisti olla kotona; oon ollu tähystyspaikalla, sohvalla ja tuoleilla melki ku yleensä. Sitä mää vähä ihmettelin, ku muutama päivä operaation jälkeen mää pääsin huamaamatta karkaan ovenraosta takapihalle ja vedin siä parit kiakat (lue: parsonpamarit...), ni äippä sai kauheen slaakin siittä? Heti se tarkisti mun harsimukset eikä niis ollu tiätenkää mitään vikaa.

Mummi toi mulle TAAS yhren karseen asun, joka itse asias on tähän mennessä kokeilluista ehrottomasti paras. Ei purista eikä kiristä. Ja ikävästi on tiällä, kummää nualisin niitä harsimuksia Tukittu Täs tää toppi:

1240510472_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Massu on siis ookoo, mut pari päivää sitte mun pehva alko ikävästi oirehtia. Kai ne antipijootit pisti koko pakin sekasi ja mun oli pakko melki koko ajan kulkee perä maassa. Laahasin sitä siis pitkin maita, äippää ei miällyttäny eikä pehvaka siittä tykänny. Joten me mentiin taas T-räätälitätin luakse. Se oli mulle tällä kertaa tosi ilkee ja mää huusinki ku hyeena siinä pöyrällä. Kuulemma mun kanaalit oli täys ja se tyhjensi ne. Tiätte varmaan kaverit, miten se tehrään. Ei oo kivaa. Joku mahanavaus on piäntä sen tuskan rinnalla. Ny mulla on vähä parempi olo ja kanaalit toivottavasti pysys auki.