EDIT: pari kuvaa lisätty loppuun. Kuvat by Leena Viljanen, by Eija Viitanen's camera

Joo. Äippä ei sitte opi. Pyhäpäivä ja herätys kukollaulu aikaa. Meikä unenpöpperös poksii ja sit tuhatta ja sataa autolla menemää. Joo - näytelmää Ja mitem monta kertaa mää oon sanonu, et nyssaa riittää ne touhut, meikä EI tykkää näytellä. Mut ei auta eikä auttanu tänäänkää. Sinne mut rourattii jääkylmää pakkasee ja palelee poksii kylmäs hallis, jossa oli varmaa kolmesataa muutaki raukkaa, joitten porukat oli ne sinne raahannu. Mää moikkasin muutamaa ja sanoin niille kyä suaraa, mitä miältä olin siittä touhusta

Tuamaritäti ei nii kauheesti arvostanu meikäläistä, vaikka äippä kyä kehu, et mää oon HIANO ja käyttäyryin mallikelposesti. Ja kyä se tuamariki mun silmistä, naamasta ja hampeista tykkäs Arvostelun voit lukee täältä. Vähä tota vikaa lausetta jäin ihmettelee, et mitennii vaikee spannata. Tais tätillä olla vaa kauheen piänet käret Mää olin siis kuiteski ERITTÄIN HYVÄ sen miälestä. Onneks mun ei tarttenu enää mennä uurestaa sinne keekoilee, vaan pääsin poksii. Siskonplikka Lulu sen sijaa joutu siä viä seisoskelee ja kerran se siittä touhusta taitaa tykätäkki, ni onnitellaa sitä ny viä tätäki kautta

Onneks pääsin siältä kotio ja sain herkkuja. Ny ei meikäläistä nährä enää tänä vuanna näyttelemäs ja jos (ja KUN) meikältä kysytää, ni mää en näyttele enää koskaa. Pelkään vaa, et äippä keksii taas jotai tyhmiä reissuja ens vuareks

Täs viä kuva meikästä tänää palelemas poksis - eläinrääkkäystä?

Mimmi-täti ja Lulu-siskonplikka. Kumpikohan on se kehäkettu, ehkä näkyy jo asennostakin

Mimpsu pöydällä. Kurottelee nähtävästi pokaaleita, mutta ne jaettiin tällä kertaa toisaalle.