Kyllä maalla on mukavaa! Mä oon saanu jahdata ovaria (ne pahukset kiipee niin nopeesti, etten millään ehdi perässä, vaikka kohtalaisen korkeelle hyppäänkin), leikkiä pallolla, käydä saunassa ja mikä parasta - tänään pääsin näyttään närhen X:t yhdelle jättiläiskoiralle. Äipän kanssa käytiin kylillä ja jostain siihen pöllähti yks isovaalee. Harmi, että äippä näki sen ennen mua ja kiskas mut valjaista taivaisiin. Hitto, mua nyppi.

Se isovaalee alko haastaan mulle että !!&*%¤#!! ja mä takasin että !!!!!%%%%&##!!. Ja se kehtas viä hyppiä äippää päin ja mä olisin NIIN halunnu lähikontaktiin, mutta äippä oli kovana ja tarras sen isovaaleen niskakarvoista tai pannasta, mistä nyt kiinni sai, ettei se onnistunut. Se oli aika hetkinen se tilanne, mutta sitten sen isovaaleen porukat sai sen aisoihin ja me jatkettiin matkaa. Mä kyllä vielä kaukaa sanoin sille, että !!**¤#!.

Mä luulen, että mä rauhotuin ennen äippää. Se kävi ihan kierroksilla ja kuulemma syrän hakkas pitkän aikaa liika lujaa. Se isovaalee olis meinaan voinu kellistää meitit molemmat, ku sillä oli tota massaa. Mutta mä olisin kyllä tehny siitä hakkelusta, mulla oli jo hyvä kohta katottuna, mihin mä olisin tarrannut. Äippä kyllä sano, että sellaset ajatukset unohdetaan sitten alkuunsa eikä tätä muistella. Mutta mua kyllä jäi niin kaiveleen, että jos mä sen vielä nään hämärällä kylätiellä, niin.... Siks mä tän jutunkin tänne laitoin, että jos se lukee tätä, ni tietää ettei me olla vielä sujut.

Siitä tilanteesta ei ny valitettavasti saatu kuvaa, mutta tässä otos mun tarkkailuasennosta ja mummulan pellolta pallonhakukuva. Oli hiukan huippua, ku Jaakko-eno heitteli mulle tätä mun lempparipalloo.

1102234.jpg1102208.jpg