Vitsit, kesä on tullu! Meikä sai nauttia viikon maallaolosta ja vähänkö oli mahtavaa. Sain olla ulkona päivät pitkät ja vahtia mummolan pihaa ja sit iltasin käytiin papan kans pyäräilemäs. Ja mää kävin sen jälkeen aina kahlaileen järves. Tänää se loma sitte päätty, ku mummo toi mut kotio. Mää olin NIIN ilone, ku äippä tuli töistä ja mää näin sen pitkästä aikaa Pusu Vähä mua kyä väskättiki, ku oli niin helteistä.

Sit me lähettii ajelee ja kumme pysättii, mää näin Erki! Jos ette muista, ni Erkki on siis mun Elli-äipän ottopoika eli mun ottoveli (vaimikäseoli?). Erkin kans käytii vähä käyskentelee mettäs ja sitte mää jourun takas autoo. Kuulin autosta, et siä paikas oli muitaki tyyppejä. Ja sitte äippä hakiki mut autosta ja mää näin NE! Oli pakko vähä huutaa, siä oli nimittäin LÄPI ja HYPPYjä!! Voi jee, miten mahtavaa!! Mää sain mennä LÄPEEN varmaan viis kertaa ja aina sain maksapaloja äipältä sen jälkee. Ihan piisofkeik. Sitte oli taas autotaukoo ja seuraavas setis mää verin HYPPYy. Eka yks ja sitte kaks. Ja sitte hyppy-hyppy-läpi-hyppy(-hyppy). Toi vika oli vähä paha, ku äippä sekoili eikä näyttäny tarpeeks selkeesti, et se vikaki pitää mennä. No, saimmää silti namia Kieli ulkona Sit mää sain viä kerta tulla estraadille ja sillon mää verin kaks kertaa sen saman setin eli hyppy-hyppy-läpi-hyppy(-hyppy). Ja sain repii PALLOO Nauru

Vähä tuli kuuma, mut aivan huippuu oli. Ja äippä oli NIIN ilone, kummää olin sen miälestä aivan huippuäkilitaaja. Määhä oon tiänny sen koko aika, mut äipällä petti itellä hermot aikanaa ja me lopetettii koko touhu. Mut onneks parsonit on ikinuaria ja voi näin keski-ikäsenäki viä alkaa harrastaa! Ootan jo innolla ens viikkoo.

Jaanii. Luksusta oli myäs se, et me saatii kaikki kurssilaiset (Erkki, Pave, Sulo ja meikä) Elmeri-kurssikaverin 1-vuatissynttärikakkua Kieli ulkona Tämmöstä juhlaa ei varmaa joka kerta ookkaa. Mut ilmeisesti mää saan olla jatkossaki tän kurssin rinsessa, ku siä ei mun lisäks oo muita naisia.