Hiitee laihrutuskuurit ja anorektisuuren ihannointi! Kyä luamumissiki voi pärjätä! Tänää oli meinaa ne paljo puhutut missikisat, johka äippä mua yritti epätoivosesti laihruttaa viime viikolla. Totuuren nimis tarttee kyä sanoo, et ei siitä laihruttamisesta mitää tullu ja HYVÄ NII. Meikä nimittäin otti ja päihitti parisenkymmentä kilpasiskoo ja oli ERNOMANE ja AVK4 (mitä se sitte tarkottaakaa). Äippä oli aiva onnesta sekasi ja mää sain paljo pusuja. Mää kisasi myäs koko plikkajouko parhaa tittelistä, mut siinä sakis en enää pärjänny. Mut siskonplikka Lulu otti ja vetäs tokapisimmä korre ja oli koko akkalauman tokaparas. Täs mää mun ruusukkeiren ja palkinno kans:

1997122.jpg

Mun arvostelu voit lukee enklanniks täältä. Täs vapaasti käännettynä:
"Kiva korvasetti. Hyvät pään mittasuhteet. Kiva podipalanssi ja puhras niskalinja. Liikku sulavasti. Kiva takki."

Kuten huamaatte, ei siis sanaakaa enää mistää rillimakkaroista! Mun matkaseura, syränystävä ja rakas velimiäs Lalli teki siskoplikat ja oli oman urooryhmänsä nelkku ja kans ernomane, tottakai, ku on mun veikka. Täs viä veikan poseeraustyylinäyte:

1997118.jpg

Kotona mää sain herkkuja, ny loppu laihrutuskuurit! Raskas päivä vaati kyä veronsa, jotem mää meen ny maate. Moro!