Viime viikolloppuna mää pääsin kolmen viikon tauon jälkee liitelee, mut se keikka meni vähä piälee. Äippä oli TOSI tyhmä taas, se koitti pakottaa mua vaan ootteleen siä hypyn takana ja mää jouruin aina vaan uurestaan sinne pönöttään. Haloo, KOLMEN VIIKON tauon jälkee! En TORELLAKA tuhlaa yhtää reenihetkee mihkä istuskeluu, vaan sillon pitää mennä ja LUJAA Ja Veeraaka en ollu nähny monee viikkoo, joten pakkoha mun oli käyrä sitä moikkaas. Useempaanki kertaa Niimpä mää sitte jouruin kesken kaiken poksii autoo. Mut onneks pääsin siältä viä liitään ja sillon sitte oli pakko pönöttää ja oottaa, et äippä sai ittensä ruatuu ja päästii radalle.

No sitte viikolla mulla oli miässeuraa ku käytii kyläs Wäpän luana. Se on tosi kuul poitsu, ei käy iholle eikä mitää. Mulla oli ihan kivaa sen luana. Sillä oli aivan mahtisleluja, mut äippä otti ne multa pois, ku mää meinasin sualistaa niitä. Wäpä ku ei ymmärrä siittä hommasta itte mitää Täs viä kuva Wäpästä, ku se oli meillä viime syksynä.

Tänää oliki sitte superkivaa reeneissä! Siä oli superkouluttaja, Klenin Ville ja se oli tehny meitille semmotten palttiarallaa 18 esteen raran.

Mää en millää olis taas malttanu istuu ton eka hypyn takana, mut äipän miäliks istuin siä - jonkun kerran. Rata tais kerran mennä melko hyvin alusta loppuu, mut aika paljo me hiarottii noita esteitä 5-11. Äipällä on paljo opittavaa ohjauksessa, sen takia Ville sitä juaksutti. Ja äippä puuskutti ku höyryveturi, huano kunto sillä Veeraa toki piti pariin otteesee käyrä moikkaan ja siinä sivus juaksutin äippää lisää, mitäs juaksi peräs Olis kyä ollu hianoo, jos se Ville olis kerenny ohjaan mua, ni olis mun lahjat tullu täyteen käyttöö. Äippä ku on mulla pahana hirasteena