Tänä viikonloppuna mä sain olla mettässä pariinkin otteeseen. Lauantaina Lukan ja Tessun kanssa, sunnuntaina emännän ja papan kanssa. Lukan ja Tessun kanssa oli kivaa ja mulla oli Tessulle kovasti asiaa, kuten kuvasta näkyy. Lukaa sen sijaan mun jutut ei kiinnostanu, se meni omia polkujaan, kuten komeen herran kuuluukin. Oli kyllä huippukivaa! Olin tosi väsyny lauantai-iltana ja saunan jälkeen meninki heti nukkuun.

Tänään sunnuntaina me käytiin jokirannassa katomassa, miten vesi virtaa. Mettässä oli ihania supin jälkiä, mut en mä lähteny emännän ja papan luota mihkään, vaikka sainki olla irti. Piti vahtia, ettei ne häivy metästä ilman mua, ku ei koskaan tiä jos olis jotain viä kivempaa juttua tiedossa.

Emäntä jo lähti kotiin ja jätti mut taas mummulaan. Ei se mitään, mä saan mummulta paljo herkkuja eikä tartte edes tehdä mitään niitten eteen.. Voin jäädä tänne pitemmäkski aikaa, jos tarpeen.

1242150.jpg

Mitä sä poseeraat, mennään jo!

1242181.jpg

Eksä tajuu, että mä haluun juosta? Ei voi olla emännän namit kiinnostavampia.

1242218.jpg

Voi elämä näitä miähiä, istuvat jonku namin takia.

1242290.jpg

No ny päästiin asiaan, eiku perään!