Tänäänki on ollu kiva päivä! En käsitä, miks emäntä ei ollu samaa miältä, ku herätin sen 6.30 ja vein nautiskeleen kauniista kevätaamusta lenkille.. Aamulla, ku aurinko viä niin kauniisti paisto, mää nautiskelin siitä takapihalla tuntitolkulla. Toi kuva valhehtelee, sillä se on otettu takaovella ja mää oon siis oven väärällä pualella. Oikeesti mää makoilin varmaan 5 tuntii putkeen mun paadenpaadenilla. Loistavaa, että mulla on oma piha, jota vahtia! Tosin yks päivä kävi aika karmee moka. Mää olin nimittäin kaivanu mun ihanasti raakakypsyneen hirvenlihaköntsän kätköstä ja jouduin kesken syämisen tuleen sisälle. Ku mää pääsin takas pihalle, niin se herkku oli viäty. Aivan, vohkittu mun omalta pihalta! Aidan yli tai ali ei kukaan oo voinu päästä, joten sen on ollu pakko olla joku siipiveikko. Himskatti.

1504662.jpg

Äskön mää kävin taas Eetun kans lenkillä. Harmi vaan, että ku oltiin tulos kotio, pihasta tuli just samaan aikaan mun Lalli-veli sen ärsyttävän asuinkumppaninsa kanssa. Lallia mää voisin moikata sivistyneesti, mut sen "ottosiskolle" on kyllä aina pakko vähä huudella. Mulla jäi vaan asia pahasti kesken, ku emäntä lykkäs äkkiä kourallisen nameja mun kitusiin. Mut annas olla, ku ne taas kävelee tosta ikkunan ohi. Mää sanon sanottavani loppuun.