Eilemme lährettii äipän kans jo aamuvarhasella autoilee. Ajettii vaan joku pätkä ja loppupätkä sellasta rallitiätä, että meikä vaan heilu poksis. Perillä oli tuttuja tyyppejä, mm. Riitta-täti. Se ei ollu tällä kertaa kovin kiva, ku se laitto mun silmii heti jotain tököttiä ja sitte mu silmät oli lautase kokoset. Onneks myäs mun sukulaiset koki saman kohtalon ja kohta me oltiin kaikki tällasia outoja avaruusolioita:

1961498.jpg

Sitte mut viätii pimeesee huaneesee ja sellane hassu kypäräpäine täti tutki mun simmut kirkkaalla valolla. Se oli vähä outoo, mut ilmeisesti se on meillä parsoneilla sellane pakkojuttu. Ommulla ennenki sama juttu tehty. Mää olin ihan terve, äippä oli tosi tyytyväine!

Siä oli mun sukua: Elli-äippä, Sofi-sisko ja Lalli-veli. Valitettavasti Figo-veli ja Ronja-sisko ei ollee paikalla. Mää kyä viis veisasin siskoplikasta, ku en noista tytöistä muuteskaa piittaa. Täs viä yks yritelmäotos sisarussarjasta (meikä-Lalli-Sofi). Ommeis vähä samaa näköö.

1961462.jpg

Mää en tosiaa niin kauheesti välittäny vaihtaa kuulumisia sukulaisten kans, mut oli siä paikas onneks muutaki tekemistä. Mahtavat hajut tua kivien kolos.

1961463.jpg