Tänää pääsin eroon niistä harsimuksista mun mahas. Ny tekis kauheesti miäli nualla sitä haavaa tai arpee taimikäsenytonkaan. Äippä oli musta tosi ylpee Pi-Pissä. Ne miätti eka, et tartteeko sen hoitotärin tulla piteleen musta kii, ku T-täti ottaa ne ompeleet pois. Mut sitte äippä ottiki mut vaan sylkkyyn istuun ja T-täti irrotti ne harsimukset siinä. Mää istuin hiavahtamatta paikallani ja sain kehuja. Ny ku ompeleet on pois, mää tunnen itteni tosi vapaaksi (ja villiksi). Ja T-täti sano, et mää pääsen Wappuna jo saunoon! Mahtista!

Mää oon viime päivinä viihtyny tosi paljo takapihalla. Siä on paljo projekteja, paitti mulle, myäs äipälle. Ilmeisesti me uuristetaan toi mun takana oleva pläntti eli se tiätää mulle uusia mahtavia kaivuumahrollisuuksia Nauru

1240853302_img-d41d8cd98f00b204e9800998e