1139905.jpg

Tää on Tessu. Sillä on joku hienompikin nimi, mutta mä en ny muista sitä. Tessu on kotoisin Austraaliasta asti ja se oli mulla tänään kylässä. Sen ottoveli Luka (aussi sekin) meinas kans tulla, mutta mä sanoin sille jyrkästi EI ja se palas kiltisti takas autoonsa. Kyllä mulle riittää ihan yks miesvieras kerrallaan.

Tessu olikin hyvä valinta: kovin kohtelias eikä mun tarvinnu ojentaa sitä yhtään. Mä näytin sille mun pihan ja sit sisällä vähän nurkkia. Vaikka se on nuorempi mies, niin se oli samaa mieltä, että leikkiminen on ihan lapsellista. Niimpä me vaan laiskoteltiin iteksemme, kun emännät joi jotain lökiä.

Tos kuvas ne käski meitä istuun. Mä tietty vanhempana ja viksumpana tajusin homman Tessua paremmin.. Noi miähet on vähän hitaampia oppiin. Mutta toi komeus kyllä kompensoi..