Äippä jo tos kertoki alla mitä me touhuttii viime pyhänä, mut sanompa määki ny viä sen verta, et aika kesyt geimit ne oli. Täs kuva, ku mää vartoon oven takana saunaan pääsyä sen tuamaritätin kans. Ihan piisofkeik mennä äipän lua lauteille, vaik siä jotai kolisuteltiinki. (Huamaattekste mun coolin niittipannan...)

2031876.jpg

Täs mää vähä rähjään sille tuamaritätille, et mitä hemmetin keppileikkiä se kesken kaiken alko vetään. Keli oli ihan peestä, siks kuvan laatu on kans siältä. Kaikista tehtävistä ei ookkaa kuvaa, mut äippä oli kovin tyytyväine, jote kai mää olin täski erinomane.

2031878.jpg

Noo, tähä viikkoon kuulu myäs tän Lupan teurastus.

2031880.jpg

Ja pääsimmä taas hiarottavakski. En oo oikeen aiemmin ymmärtäny sen homman syvintä olemusta, mut nymmää osasin nauttia. Makoilin siinä patjalla ja se hiarojatäti rapsutteli mua pitkin kehoo ja mää meinasin nukahtaa, silmät painu väkisi kiinni. Se täti sano, et mää oon ihan kunnos, ei löytyny mitään tupajumeja tällä kertaa.

Ja sokerina pohjalla oli tää viikonloppu, ku meille tuli A-täti ja I-setä Epsoosta kylää! Mää tykkään niistä ihan miälettömästi ja varsinki I-setä on iha paras. Se jakso leikkii mun kans kiitettävästi.

2031881.jpg  2031883.jpg
2031886.jpg

Me keksittii I-setän kans ihan uus käyttötarkotus meirän pihapuulle: parsonteline! Äippä ei oikeen tykänny...

2031887.jpg

A-tätin kans me keskityttii tyttömäisempii juttuihi, kuten sylittelyy. Kiitos viä kivoille viaraille!