Vitsit, mää nukuin huanosti viime yän. Meillä oli viaras, joka ei jostain IHME syystä tykänny, et mää nukkusin sen viäressä. Niimpä se veti portin kii ja mää olin ihan pöyristyny. Kuten oon kertonu aiemminki, mää nukun AINA (jos saan) viaraitten viäres viarashuanees, ku niitä on. Nymmää kävin pitkin yätä tarkistamas, olisko portti auvennu, mut ei. Kii oli ja pysy. Äippäki on ollu ihan poikki, kummää olin kuulemma sen seittemän kertaa herättäny sen kolisuttelemalla viarashuaneen kaltereita ja sitte tullu syvään huakasten takas äipän viäreen. Raskasta tämmönen. Ja viä siirryttii kesäaikaanki eli yä oli lyhkösempi.

Mulla alkaa pikkuhiljaa olla kuulemma valheellinen raskaus ohi ja tissikki on piänentymään päin. Onko se ny sitte naiselle hyvä vai huano, mut mää ny muutenkaa niin kovin naiselline oo. Äippä on alkanu puhuun kamaluuksia jostain operaatiosta, joka mulla olis eressä viä ennen kesää. Kuulemma sitte mää en koskaan enää jouru käyttään juaksuhousuja, mikä on kyä vallan mahtava uutine! Vähä mua kyä silti arveluttaa tommoset jutut, mis käytetään veistä. Ja oonko mää enää sitte ollenkaa mää, jos mulla ei oo housukausia Päättämätön ?

Mut onneks mulla on poikakavereita, jotka toivottavasti tykkää musta housuttomanaki. Niinku Tarmo, jonka kans me pitkästä aikaa nähtiin tänää. Sillä oli nääs pitkään ikävä lentsu, jonka se olis voinu tartuttaa. Mää sain melkosen hepslaakin lenkillä, vaiks me oltiin hihnoissa. Vähä itteeki hävetti, mutku teki NIIN miäli leikkiä. Noi vaan nauro, ku eihän siitä leikistä mitään tuu remmeihin kahlittuna. Ja sitte mää kertasin Tarmon kans, miten portais kuljetaan. Mehän ollaan harjooteltu jo pariin otteeseen porraskävelyä ja ny täytyy sanoo, et poika alkaa oppia! Enää ei niskotellu yhtään, vaan tuli meikän peräs ilman mitään kommervenkkejä. Ei se vaatinu ku vähän esimerkkiä vanhemmalta ja viisaammalta Cool