Mää kävin taas yks ehtoo näyttään mun hampeja Unna-tätille. Se oli aika nopee reissu, sillä Unna-täti sano, et mun hampit on ihan ookoot kotikoiran hampit eikä mun alakulmuria tartte enää jumpata (JEE ) eikä sitä tartte katkastakka, mikä oli kans semmone huanompi skeenaario  Eli meikä on ihan ookoo Ja kyä näillä hampeilla onki jo saatu monemmoista aikaseks: yks päivä mää päätin vähä terottaa niitä semmotten tualin pohjaa. Äippä raivostu kummiski kotio tullessaa, ku se näki mun tekemän hakekasan tualin alla. Se vanha koinsyämä tuali on kai joku perintökalleus Ja sitte mää oon tuunannu vähä eteisen mattoo aikani kuluks... Ja kaikki äiten ostamat lelut on kans ihan iisiä palastella. Eli summasummaarum: meikän hampit on tosi puenot

Eipä mulle sitte paljo muuta kuulukka. Äipän kans ei oltuka viime viikolla koulus, ku oli niin kylmä. Muuteska me ei Mimpsun kans tykätä kylmästä. Sillon on aina tylsää, ku ei tarkene olla ulkona Sitte mun piti päästä moikkaan joitain kettujaki, mut äippä on lentsus eikä se viänykkä mua sinne. Vähänkö tyhmää. Mut kuulemma mää pääsen kyä viä moikkaan niitä. Oliskohan niistä mulle leikkikavereiks?

Mimpsu ei meinaa aina viitti leikkiä mun kans, vaikka mää kyä oon aika sinnikäs yrittää